Haha

Det var ett tag sen..
Det har hänt ganska mycket..
Men jag är iallafall i Sthlm nu och ska inte bli rånad igen, då kickar jag some ass!

Alla som känner mig vet att jag är väldigt lättlurad. Henke brukar ofta skrämma mig, omedvetet eller medvetet- jag vet inte..
Jag kommer ihåg när jag stod och lagade mat tills Henke skulle komma hem. Jag sjöng för mig själv sen kom Henke hem(Jag hörde inte dörren) och sen kom han in i köket och jag skrek,hoppade och flippade. Jag blir så förbannad för jag får nästan hjärtstopp. Det är hemskt!
Jag blir lika rädd varje gång..
Aja, jag har iallafall gett igen på honom och fick det på film. Lägger upp det strax. Ska bara hitta min sladd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0