:(

Ingen bra dag idag. Jag har lovat er att ni ska få läsa både när jag mår bra och när det är lite sämre- just för att det är så livet är. En riktigt bergochdalbana.

Jag har en klump i magen, en klump i halsen, tårar som hindras från att rinna.
När man mår dåligt så mår man oftast sämre på kvällarna/nätterna. Man ligger helt själv, i mörkret och har all tid i världen att ligga och fundera.

*Är jag värd detta?
*Vad ska jag göra istället?
*Klarar jag mig?
*Jag har ont, jag orkar inte ha ont!
mycket mer därtill..

Men jag orkar inte tänka mer ikväll. Jag är stark, jag orkar att ta mig igenom dessa käslor. Min kropp vet att jag är svag just nu så nu försöker den spela ut mig. Nu ska jag spela samma spel.
Imorgon kommer det vara bra igen..SOV! Det gäller bara att ta sig i kragen och göra sig av med det som tar mer energi än vad det ger

Nu mina vänner ska jag sätta på en film och somna till den. Ganska skönt att ha tillbaka bloggen igen, min lilla dagbok:)
Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad är det som är som tokigt stumpan?

Du ska inte må sähär dåligt.

Men du är en stark tjej som tar dig igenom detta och blir ännu starkare. Puss och Kram din syster

2011-06-26 @ 11:45:19
URL: http://enoslipaddiamant.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hoppas du mår bättre gumman

2011-06-26 @ 16:19:21
Postat av: Lina

Det är som du säger,värre på nätterna. Alla har vi våra dåliga dagar. Stora kramar!

2011-06-26 @ 16:22:43
Postat av: Anonym

Känner precis likadant nu! Kram

2011-06-26 @ 16:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0