Bilderna talar för sig själv






Vet ni hur avslappnade detta är? Att ligga vid sjön med lite mat,frukt och dricka. Jag köpte en badleksak igår..
Jag vet inte ens vad det var men jag glömde ta kort på den. Jag blåste upp den där jäkla leksaken så när jag var klar var jag ganska snurrig men jäklar vad roligt det är att leka ibland ;)

Så..vad händer i mitt liv? Jag har börjat skicka intresseanmälan på både husvisningar och lägenheter.
På måndag åker jag till Göteborg på en hemlig liten sak. Eller vet ni?
Jag kan lika gärna säga så mycket som att det har att göra med en intervju?;) Nu sa jag inte för mycket va?
Jag kommer hem nästa söndag. Jag tycker som sagt att de är väldigt tråkigt att åka tåg själv, bo på hotell själv så jag ska sno med mig någon.

Jag har bestämt mig, jag ska börja träna igen. Springa varje dag och gyma minst tre gånger i veckan. Springa kan jag göra själv men jag kommer tvinga mamma att träna med mig. Är ni med mig? Kom igen, kör det tillsammans med mig. Det blir så mycket roligare när jag vet att ni springer och svettas när jag också är ute ;)

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag kan åka med dig! Kom igång och skriv mer på bloggen. Saknar att läsa dina 7 inlägg per dag:) Puss

2011-06-30 @ 14:13:06
Postat av: Alex

Vad äter du för mat? Kan du inte börja lägga ut vad du äter? Särskilt nu när du ska bara träna? kram

2011-06-30 @ 14:16:21
Postat av: Amelia

Du är så fin! Du verkar jordnära och var alltid kvar där när du blir känd för det vet jag att du kommer att bli. Här har du en trogen läsare även om du inte skriver så ofta jag brukar önska. All lycka till dig. Kramar

2011-06-30 @ 14:25:25
Postat av: Anonym mamma

Folk borde se upp till dig. Du kämpar tills du har nått det du ska! Lycka till!

2011-06-30 @ 14:30:10
Postat av: Anna

Kul!

2011-06-30 @ 14:40:24
Postat av: Felicia

Det ser ut som att du är på ett väldigt fint ställe. Puss

2011-06-30 @ 14:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0