Bröllop



Här har ni mitt hår. Jag snodde rosor utifrån gården och satte i bara. Sen lockade jag två lockar där fram och hade lugg. Klart! fint blev det



Nu kommer inte bilder iordning men vi struntar i det. Här har ni det fina bröllops paret.



Min vackra mamma och Anna.
Min mamma har den finaste kropp jag har sett och är utan tvekan den finaste människa jag sett och har känt. Hon har stora ögon som får vem som helst att smälta och ett leende som är slående. Jag struntar fullständigt om det låter fel för jag älskar henne. mer än allt. Jag älskar dig mamma!



Här har ni hela familjen! Fina som få.

Vigseln var underbart fin och kvällen spenderas med barnen hemma hos de och de var så lugna. Lyckad dag!

Nu ska jag ut och springa även fast jag håller på att somna. Kom igen nu!

Kommentarer
Postat av: hanna

Så fina! otroligt fin frisyr och din mamma! Krama henne från mig!

2011-07-03 @ 23:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0