Sitter aldrig fel med....

sjukhuset..
Klart jag ska få besöka sjukhuset här nere också :)
Jag gjorde gastroskopi häromveckan och som ni vet så har jag opererat bort min gallblåsa eftersom jag hade gallsten. Nu har jag fått stenar i gången. Ja, alltid jag..
Det gör ont, ondare än när jag hade gallsten i gallblåsan. Men nog om det, jag tycker synd om mig själv någon annan stans ;)

Jag ska åka hem iallafall, tror jag..
Min telefon kommer jag inte att svara på- jag kastar den där jäkla telefonen snart. Vill inte ha någon kontakt för tillfället.
Jag återkommer när jag vet mer- d.v.s om några timmar för ska jag ligga här så lär jag ta upp telefonen ganska ofta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0