Nyopererad

Jag opererades igår och jag har inte så ont som jag trodde.
Nu får jag inte äta fett längre. Inga pizzor, inge läsk, inge creme fraiche, inge fett!!!
Jag får såklart äta smör och sådana saker men jag ska dra ner på mitt fettintag med tanke på att min kropp inte verkar tåla fett.

Jag ska leva på frukt!
Nej men det känns som det..jag är van vid att använda grädde i maten, creme fraiche i maten och mycket mer. Nu är det slut! Jag måste sätta mig och kolla dieter, eller mer recept då.

Fan för den som äter en kebabrulle/kebabtallrik i min närhet ;)

På tal om något annat..Jag kommer att lägga upp ett inlägg ikväll/imorgon från en läsare som berättar om hennes berättelse och vill ha hjälp.

Ha det gott i solen och ät frukt, jag kommer dra med er på detta!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0