Frågor och svar

"Helene

Vad tycker du om tjejer som har stora tuttar, jätte smala och för mycket smink och de som tror att de är bäst? Tacksam för svar"

Svar: Oj jag har väl ingenting emot tjejerna som du förklarar mer än att jag kanske inte väljer att umgås med sådana. Jag gillar när tjejer är mogna, har klass och stil och inte anser att utseendet är det viktigaste. Jag ska vara ärlig och säga att jag inte tycker att de ser bra ut. Det är min åsikt och ingen annans. Sen klarar jag inte människor som tror att de är äger marken de går på. Nu fick du ett väldigt ärligt svar. Kram

 

"Anonym

Har du slutat att springa? Det var roligt och jag sprang varje gång jag läste det! Många kramar"

Svar: Hej! Nej jag har inte slutat. Nu har det varit mycket med magen och liknande men jag började snart springa igen så då dyker det upp på bloggen igen. Kul! Kram

 

"Anna

Vad är det du jobbar med när du åker iväg? Förlåt om jag är nyfiken men jag älskar hur du jobbar för att bli större"

Svar: Jag kan förklara det lite bättre nu även om jag inte vill säga allt. Jag hjälper utsatta människor i olika städer. Förhoppningsvis får jag fortsätta tillsammans med min pappa lite senare. Men tiden utvisar vad som händer. Kram

"Lina

Jag saknar dina inlägg där du svarar på mail från de som inte mår bra. Kan du börja med det igen? Puss"

Svar: Tack så mycket och självklart så börjar jag med det igen. Kram

 

"Ska du börja föreläsa?"

Svar: Hej! Jag ska förklara det i något inlägg snart men ja, det hoppas jag verkligen. Vänta så ska jag förklara mer. Kram


"Peter

Visst har du varit blond? Inga funderingar på att bli det igen?"

Svar: Hej! Jo det har jag varit och jag ska bli blond snart igen. Blondare om inte annat. Var det där en pik kanske?;) Kram

 

"Anonym

Säkert en skitdum fråga men kan du sjunga?"

Svar: Finns inga dumma frågor men nej jag kan inte sjunga. Verkligen inte. Jag nöjer mig med att sjunga i min ensamhet ;) Jag låter alla andra som kan sjunga göra det istället. Kram

 

"Louise

Finns det någon bloggare/bloggerska du följer?"

Svar: Det gör det nog. Jag läser Kenzas blogg ganska ofta sen läser jag Camilla Håkanssons blogg. De är nog de jag följer sen brukar jag vara inne på andras bloggar men inga jag kommer ihåg. Kram

 

"Emma 16 år

Du är riktigt fin så varför lägger du inte upp mer bilder på dig själv? Man är inte ego för det.."

Svar: Tack så mycket. Jag ska vara ärlig och säga att jag alltid varit en linslus men att bara lägga upp bilder på mig själv på bloggen känns inte riktigt lockande.. Jag tror inte att jag kommer lägga upp så mycket bilder på mig själv..inte mer än vad jag gör men jag tackar för dina snälla ord. De värmer. Kram

 

"Anonym

Jag hoppas att jag hinner nu men jag undrar egentligen bara vad du känner jämtemot din förra skola idag? Kramar från en som vet"

Svar: Hej! För det första så skulle det vara kul och veta vem du är. Nu till frågan. Självklart kan jag säga att jag känner avsky mot skolan men framförallt till lärarna och till min rektor som kunde ha gjort så mycket mer. Jag kan dock inte gå runt och vara bitter efter flera år. Jag tycker att jag har visat de ganska mycket. Jag tjänar mer pengar än vad de gör. Jag mår säkert bättre än vad de gör. Jag har lyckats bättre än vad de har och mest av allt- jag är en bättre människa än vad de är.


Tack för era frågor och vi ska snart ha en riktigt frågestund. Detta var det jag hade tid med just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0