..

Jag ska vara ärlig..jag har en idiot till pojkvän, eller hade..jag vet inte!
Jag är på väg till Göteborg nu..
Ganska sjukt att jag råder er alla att inte stanna kvar i förhållanden ni inte mår bra i men jag gör precis likadant.
Jag tar åt mig! Jag vill vara singel. Jag är tydligen inte förhållande typen :)

Denna vecka ska jag spendera i kära i Göteborg. Ska få mina tankar på annat och fundera ut vart jag ska bo. Jag har råd att bo i en villa men ska jag det? Vart ska jag bo? Vilken stad?
Håller på att försöka få ner Emelie och Linus till Göteborg denna vecka.

Men jag mår bra, det ska ni veta. Just nu får ingenting mig att brytas ner.
Alla vi kan må dåligt men det kan bli sämre än vad det är. Det kan bara bli bättre.

Alla ni som säger att man inte kan vara personlig..up yours!
Man kan vara personlig, till en viss gräns. Jag stör mig inte alls över att det är flera tusen som läser min blogg..
Jag berättar sanningen, hur jobbig den än är..

Men nu ska vi vara positiva!
Nu kan jag inte skriva mer, hör av mig när jag är framme:) sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0