Vill ni veta

Vill ni veta vad jag gör om dagarna?
Jag ligger i soffan,går upp på toa, lägger mig igen. Så ser det ut..

Min underbara mamma är här ibland och idag var hon här och gjorde raggmunk och fruktsallad. Alltid mysigt att ha sin mamma nära. Det kommer jag tycka även när jag blir äldre.
Kommer nog vilja att hon besöker oss ganska ofta när bebisen är nyfödd. Känns som en trygghet på något sätt. Även om jag är väldigt van vid barn och vet att jag kommer att klara det galant. Det är något med mammor.

Min syster skrev ett sms idag. Att hon hade gjort en julskinka och skulle äta den.
Jo jag tackar..vem ville ha en julskinka efter det? JAG!
Så halv nio ikväll stack Henke iväg till affären för att köpa en julskinka. Den var dock fryst så jag får vänta tills imorgon ändå.

Nu är klockan halv tre ser jag..jag ligger ute i soffan och kollar på tv.
Ska gå in och väcka Henke och ge honom massageoljan så han får massera oss tills vi somnar.
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0