Duktig




Idag fick jag min julskinka och det var ljuvligt gott.
Henke ligger helt däckad i soffan. Han har diskat, lagat mat, pysslat om mig, hämtat dricka. Han har gjort allt idag.
Jag har övertalat honom till att göra ett litet julbord imorgon. Jag kan sitta vid bordet och rulla köttbullarna och skära potatisen ;)

Vi ska upp vid 12 imorgon och jag funderar på om jag är vaken då?
Det är lika bra att vänja sig att vara uppe på nätterna och gå upp på morgonen.
När jag somnar mellan 2-4 på morgonen brukar jag ställa klockan på 9 för att gå upp. Jag vänjer mig lite men samtidigt är det viktigt att vila så mycket som möjligt nu. Ja jag har iallafall 4 veckor på mig ;)
Godnatt- vi hörs imorgon så får ni höra mer om hur det går med matlagningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0