Shopaholic








Nu finns det inget slut! Jag kan inte sluta handla!

Gick in på blocket idag och fick se en annons på denna vagn.
Tjejen köpte denna för 8000 kr för 5 månader till sin son. Han ville inte ha denna vagn och han ville inte ligga ner så hon var tvungen att köpa en sittvagn och var nu i stort behov av pengar.
Hon skulle ha 1200 kr för den!

Jag hämtade den en timme efter och nu är den vår!
Världens bästa pris och den är nästan helt oanvänd. Både ligg delen och sitt delen ser helt orörda ut.
Jag kan inte sluta att handla.
Jag är så nöjd med spjälsängen och vagnen!
Nu är alla stora saker inhandlade. Kläder, salvor,blöjor och allt annat får vänta lite...tror jag ;)
Fasen..jag har handlat en helt ny vagn och i princip en ny spjälsäng för 2400 kr. Bra kap Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0