Inte roligt längre

Jag är deppig..
Jag är full av hormoner, kommer inte upp ur sängen, får inte göra något.

Jag vill inte behöva ligga still i tre veckor till!
Henke är på Ikea nu och jag ligger här! Jag kryper upp till Henke på kvällarna, gråter och säger hur mycket jag inte vill vara sängliggandes.
Ni anar inte hur jobbigt det är. En sak att vara en sjuk så att man måste vila men sen är det en annan när man mår bra men måste ligga still ändå.

Henke försökte göra mig på gott humör igår så han sa att jag skulle gå in och beställa vad jag ville från Ikea och beställa hem lite kläder.

På onsdag ska jag till min barnmorska. Då ska jag prata mer om detta kan jag tala om.

Jag vill laga mat, min mat. Eller så vill jag ha en färsk fralla med ost på.
Nej jag ska väl sätta på en film nu.
Jag kommer in sen

Kommentarer
Postat av: Ina

Jag vet hur du känner dig. Jag fick hotande förtidsbörd som dom kallade det på sjukhuset då min lilla skit ville ut 3 månader för tidigt. Så jag vart sängliggandes efter det och skulle vara det fram till förlossningen. Jag som också är en väldigt aktiv person kräktes på att ligga still, så jag höll inte ut. Jag gjorde vad jag ville fast väldigt, väldigt försiktigt. Gick inte trappor om det gick att undvika, jag lunkade sakta runt i centrum i kanske en timma eller nåt sånt. Men andra ord, väldigt försiktig. ;) min son föddes tre dagar innan beräknat datum, så jag hade tur. :)

2011-12-12 @ 21:45:20
URL: http://inaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0