Ge mig en bra dag!



Sitter och smaskar lite på en kexchoklad. Har varit sugen på surt godis i flera dagar men så hittade jag detta.
Åt bara en ruta men det räckte.

Fick goda nyheter ikväll..kanske inte.
Jag måste sälja min lägenhet som vi tänkt flytta till efter att jag får röra på mig.
Kan tyvärr inte skriva varför p.g.a att det är väldigt privat men nu har jag och Henke haft en lång diskussion.

Vi kommer sälja min lägenhet och kasta ut precis allt i denna lägenhet och bo kvar här tills bebisen är ca 2 månader.
Allt ska inte gå som på räls- det märker man ju.
Jag orkar inte tänka negativt nu så vi får det helt enkelt att funka.

Det är omöjligt för mig att sova just nu så jag tänkte ta en dusch.
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0