Bm

Nu väntar jag på lillebror. Han ska följa med mig till barnmorskan för att lyssna på bebisens hjärtljud.
Ville egentligen att mamma skulle följa med men hon började nu kl.13.

Henke är på trerätters med jobbet. Eftersom att han fick vara hemma från julbordet så behöver han inte följa med nu. Han har fobi för hjärtat och klarar inte av att lyssna på hjärtljud så tur var väl det denna gång.

Jag måste ha mat nu så jag måste börja. Förlåt att jag inte skrev igår men jag somnade. Tar tag i det när jag kommer hem

Jag förstår inte att man alltid ska vara så nervös inför mödravården. Dagen innan jag ska dit så är jag förstörd. Tror att bebisens hjärta slutat slå och sen när jag går därifrån så är allt bra igen(ja om hjärtat slår och allt ser bra ut)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0