allt ifrån lugn

ja..denna fredag blev allt från lugn. brorsan och henke drack tillsammans. var jätte trevligt tills de blev för onyktra. henke bestämde sig för att dra ut på krogen när jag hade väldigt ont i magen. linus masserade min rygg medans henke var borta men sen skulle ju linus också iväg..

där satt jag själv med en smärta som inte borde finnas.
fick en blödning med smärta så jag ringde henke och fick åka taxi direkt till eskilstuna.
läkaren konstaterade att moderkakan sitter för långt ner och att blödningen kom därifrån. nu är jag sängliggandes i fyra veckor.
får inte bära något alls eller anstränga mig. har det inte ändrat sig inom 6-8 veckor blir det snack om kejsarsnitt.

bebisen var livlig och mådde bra men nu måste jag vila.
så hädanefter kommer du få höra om allt roligt jag gör;)
är det nu man ska utnyttja sambon?;)

ska väcka henke för nu är vi snart hemma och då blir det sängen. linus ligger hemma hos också så får se om han tagit upp hela sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0