Födelsedag





I lördags kom släkten och firade mig. Jag fyllde 21 igår :) Väldigt mysig kväll med gott vin,kräftor, smörgåstårta och trevligt sällskap :)

Idag är jag inte lika lycklig...snarare väldigt förvirrad, ledsen och förbannad. Jag ska inte skriva allt för mycket men ni vet hur otur jag har haft med mitt bankomatkort? Det har hänt igen men det har inte blivit stulet. Jag har kortet här hemma och jag har även min internetdosa hemma. Men när jag gick in på banken nu så står det att alla pengar är överfört någon annanstans..
Jag får verkligen ångest över sådant här så nu har jag inte tid med er något mer. Jag måste springa till banken!
Skriver när jag kommer hem

Kommentarer
Postat av: Emil

Vilken otur. Jag var också med om det, det var inte så mycket pengar då men jag fick inte tillbaka de. Hoppas det löser sig. Grattis!

2011-08-08 @ 12:14:39
Postat av: Hannah

GRATTIS! Att människor gör sånt skit!

2011-08-08 @ 12:16:49
Postat av: Elin

Skriv DIREKT när du kommer hem. Hoppas du hade en bra födelsedag! kram

2011-08-08 @ 12:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0