__:__



Jag skulle göra allt för att vara i denna ålder igen. Bara för en dag. Inte känna ångest för något. Inte veta vad problem är. Inte veta vad riktigt ansvar är.

Mina kära vänner, idag ska jag inte skriva om hur härligt livet är, hur bra jag har det. Jag har också dåliga dagar. De måste jag få ha för att känna hur bra de andra dagarna är.
Jag har en off-dag.
Ingenting har riktigt funkat. Jag har inte mått dåligt utan bara känt mig i behov av att vara själv. Få tänka igenom saker och ting här i livet.

Jag vill fokusera på mitt jobb, mitt husletande och mitt liv. Det är precis vad jag ska göra.
Undra om jag kommer att somna ikväll eller ska man kolla på någon film?
Water for elephants var så sjukt jäkla bra. Kolla på den!
Jag kanske skriver sen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0