tankar

Nu har jag möblerat om i vardagsrummet och nu ligger vi i soffan och kollar på fast five!
Jag har klickat hem en massa möbler idag också.

Jag såg att jag har fått en fråga angående föreläsningarna och min pappa.
Nej jag kommer föreläsa själv. Varför kommer jag inte att riktigt gå in på.

Men sen måste jag få skriva av mig lite för ikväll är jag ledsen..Jag har fått prata ut här hemma men det räcker inte.
Jag är säker på vad jag vill göra och jag är säker på att jag kommer göra det men jag är osäker ändå..
Jag är ung, det vet jag redan men jag är så stark i mig själv nu. Kanske inte för tillfället men livet är en ren bergochdal bana.

Jag är ledsen för att mina föräldrar har sagt saker till mig som har sårat mig. Sårat mig så pass att jag just nu inte vill prata med de. Jag är ledsen för att jag har sagt saker som jag ångrat.
Jag är ledsen för att jag inte har någon att gråta ut hos. Ingen jag kan fråga om råd. Jag får göra allt själv nu och jag vet att jag klarar det men jobbigt är det..jag kan inte ljuga om det.

Jag vet att vissa säkert säger att det jag skriver är dumt men det är mina känslor och ingen annans.
Jag har gjort många fel..många..det får jag leva med men jag vill inte..jag vet inte ens vad jag ska skriva. Jag är ganska tom nu när jag skriver.
Förlåt om det låter deprimerande men vissa stunder i livet så känns det såhär men sen känns det tusen gånger när det går bra.

Jag ska omge mig av andra människor nu.
Imorgon ska jag åka till Sthlm, ge järnet och visa vad jag går för.
Ni som läser min blogg vet att jag vill hjälpa er och det ska jag göra

Godnatt med er och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0