stick och brinn

jag är världens största idiot.
jag står för det.
jubelidiot.

jag och syrran bestämde oss för att åka till norge ikväll. skjutsen kom och vi började åka. under hela resan så tänkte jag på mitt jobb. mitt drömjobb. skulle jag bara åka ifrån det?
jag hoppade av i uppsala och sitter nu i en taxi hem. jag blir alltså 2800 kr fattigare.
kunde jag inte ha tänkt på jobbet lite tidigare?
alltid jag...alltid!
jag blir så jäkla trött.
samtidigt vet jag att emelie kommer att lyckas väldigt bra där borta men det är fel på mig. jag är för impulsiv och sen kommer jag på jobbet....

nu drar jag till göteborg imorgon och jobbar och på måndag åker jag till sthlm. jag vill jobba med föreläsningarna. jag kommer att göra det. punkt och slut!

jag har fått en lägenhet i stan nu också. jag flyttar på onsdag efter sthlm. nu börjar jag mitt liv.
jag vill inte prata med någon alls nu. ingen alls..

men tack linda. tack! jag älskar dig även om du blir så nervös.
min taxi chaufför är iallafall jätte trevlig om någon undrar..
nu ska jag sitta och må dåligt ett tag,med all rätt.
jag fattar inte varför jag ska göra såhär..
mitt jobb går före allt. allt!
varför kunde jag inte säga det förut? nejdå för fan- kul att åka bil och slänga ut 3000!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack, älskar dig oxå :) Såklart jag blir nervös jag är ju din storasyster så jag har rätt att oroa mig men det är ju bara för att jag bryr mig så fruktansvärt mycket hjärtat. Puss på dig

2011-08-18 @ 22:38:48
URL: http://enoslipaddiamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0