lite mer mat



här har ni min varma smörgåstårta som jag gjorde till sällskapet häromdagen



och här har ni pasta med en pastasås. recept på dessa dyker upp senare. tyvärr fick jag inte äta något av detta utan jag åt potatis,fisk och spenat.

nu ligger jag i sängen. herrn bredvid mig sover så jag har ingen att prata med.
ja som ni vet så har efterlyst börjat. mycket bra men alla kommer väl ihåg att jag alltid drömmer mardrömmar efter varje program.
idag handlade det om en pedofil. 41 årig man som hade kontakt med 800 tjejer mellan 6-18 år. man vet dock inte alla som blivit utsatta för övergrepp men det ska finnas de som visat sig i webcam och som sedan har träffat honom och som kan ha blivit utsatta för övergrepp. nu kommer jag nog till ganska starka åsikter men ni unga tjejer måste se er för.

mycket handlar om bekräftelse men det finns verkligen idioter ute på nätet. jag har också haft en egen dator med egen webcam men jag skulle aldrig ställa mig naken framför en cam inför någon jag inte kände och inte var tillsammans med. visar man sig i cam kan mannen spara detta och skicka vidare. jag kan tycka att visar man sig i cam så får man faktiskt ta sitt ansvar till att bilder kan spridas. det vet alla människor om innan man ställer sig naken framför camen.


det finns ingen ursäkt för att någon blir våldtagen men man måste försöka förhindra alla våldtäkter.
jätte viktigt att denna man åker fast men det är också viktigt att alla tjejer inser att det finns riktiga idioter där ute!

jag hoppas att ingen tar illa upp av detta för jag menar inget illa.
det är inte tjejernas fel att de blir våldtagna men man måste se upp bara..
sen behöver denna man hjälp..
jag lider med alla tjejer som kan ha blivit usatta för honom! stora kramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0