Godmorgon

Ännu en ny dag där jag måste ta tag i ännu fler saker.
Mötena igår gick jätte bra! Jag har betalat in vissa saker och på tal om det?
Jag kommer få tillbaka mina pengar. Det går bra nu;)

Nejdå men nu har jag bara mig själv att lita på så nu ger jag järnet så får vi se hur långt det tar mig.

Några har frågat om jag slutat som personlig assistent och ja, det har jag. Jag jobbade otroligt mycket och jag jobbade med väldigt svårt sjuka barn. Det tär på ens psyke. Jag gav det en chans men senare insåg jag att det blev för mycket.
Nu jobbar jag alltså som ekonomiassistent och sen satsar jag allt på föreläsningarna.
Jag kanske ska skriva om vad föreläsningen ska handla om?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0